Skolan..

usch.. Skolan tar verkligen kål på en.. Kom precis hem, riktigt härligt att börnan var i kramfors så pass att jag kunde få åka hem!:)  Hade förövrigt min första matteC lektion idag. Gick bra, men man har ju glömt lite sedan sist man hade matteB. Men som sagt, jag klarade mig igenom lektionen iallafall ;) Sen har jag sån beslutsångest över både hur jag ska göra med mitt hår, och hur jag ska göra i helgen.. Alla ska ut, verkligen alla känns det som.. Och jag är inte det minsta taggad att gå ut i Kramfors! Men slutar väl med att man gör det ändå bara för att man "är tvungen" :P Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. Vill springa! men denna pencillinkur tar ju fan aldrig sluut! :( Talk to you lateeer,

kramiz

Kommentarer
Postat av: anna vågberg

Tycker absolut att d skal klippa dig. Så jäkla snyggt och det där med att gå ut har jag börjat tvivla på med. Känne inte roligt längre.

2009-09-28 @ 19:34:31
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0