Hello!

Dryg skoldag idag! Lovar att vi inte gjort något annat än pratat idag! Ingenting, absolut ingenting vettigt!! Lite drygt.. Skulle kännas skönt att ha någon lektion då vi har UF-företag nu iallafall.. Känns ju som om man knappt börjat! Tur jag & Jennifer har en idé iallafall! Hoppas det går som vi hoppats och att många stödjer oss och köper våra produkter ;)! hehe!

Ikväll ska jag & anna till kramfors! :) Åker med 20 över 6 bussen dit! för att gå till linn och lämna väskorna och sedan ska vi gå till anders och se på idol och titanic med han och matte! Jag lär nog somna om jag känner mig själv rätt! haha :)

.. Och usch vad det är kallt och mörkt ute nu.. så tråkigt.. Men det är samtidit supermysigt att gå ut på en långtur på kvällen, finns ju ingenting som är bättre! förutom om man har någon att gå med! Det är det värsta med hösten tycker jag.. man får en sådan himla "myskänsla" = den där myskänsla vill man ju dela med någon, inte sitta själv på kvällarna och plugga matte och dricka te och invänta skolan??

Nä fy! Nu ska jag ut och gå innan maten så jag piggnar till lite!:)


-En av dom mysiga sommarkvällarna förra sommaren! Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0