booring!

Senaste:
Personen du pratade med telefonen? - 
Anna :) 
Personen du fick ett SMS av? - Jesper
Låten du lyssnade på? - Karlsson på taket.. hehehe
Som du åt? - ett äpple
Som du drack? - CHAI TE:)
Filmen du såg? - flickan som lekte med elden<3


Årets:

Snällaste? - Ida,Anna, Börnan tror jag haha =)
Snyggaste? - hehe hemlizzz
Bästa förhållande? Ida & anna, helt klart
Bästa vän? - Ida och anna, helt klart
Roligaste kväll? - alla kvällar med ida & anna, helt klart

Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? - långa!
Puss eller hångel? - blandning;)
Strul eller förhållande? förhållanden

Fest eller hemmakväll med familj? - beror på humör!
Vänner eller flickvän/pojkvän? - hoes before bro's ofc
Dator eller TV? - dator


Under den senaste veckan har jag:
1.Varit full? näpp!
2.Snusat? japp!
3.Slagits? näpp!
4.Hållit någon i handen? yes
5.Hånglat? yes


Just nu:
Vem saknar du? - pass!
Vem tänker du på? - hehe hemlizz
Hur känner du dig? - trött och sömnig och.. SKOL-LESS
Vad vill du helst göra? - åka utomlands med ida och anna och ha det bäst!
Vart vill du vara? - in your arms baby


Kryssa i...

Kär? ja()  nej(x)
Singel? ja(x) nej()


Avsluta meningarna...
Första gången jag var full...
var jag fjortis full hehe

Jag vill... ha pengar
För två dagar sen...var jag på birsta
I natt ska jag...SOVA och gruva mig för skolan imorgon!
I morgon..ska jag på skolan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0