trött som en gnuu

usch vad trött jag är!! Förstår inte vad som är felet, somnade tidigt igår och är fortfarande lika jädra trött! :/

Idag har det inte varit så mycket folk, antagligen pga vädret. usch vilken burrväder, det t o m snöade imorse då jag körde in! uschis! Åt nyss en god mat, pasta och en skitgod skinksås! mumsigt, fick även med mig till matlåda imorgon, blir gött, på onsdag ska jag prova en "falafel" till lunch, undra om det är gott? ;o hoppas det! :) kostar ju bara 30 kr, och får ju 35 kronor i matersättning! haha! så det blir ju perfekt ;) får jag 5 kronor över att göra något trevligt för ;) ! Nu ska jag snart ut och springa, lär väl somna antagligen! ;o haha! ikväll blir det även en jävla massa plugg! drygit! :( men men det är ju hela skola såattehh! blir nog en fin videoblogg ikväll om jag örk ;)

kramizz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0