trööööttttt..

gud vad trött jag är nu. men det är väl så söndagar ska vara! Hade en trevlig kväll igår på fotbollsgalan, taskig mat, men roligt folk :) började med prisutdelning och det tog ju högakusten över totalt, massa priser till carabuela, och till Jesper Larsson och Johan + till hela laget! wohoo! Sen blev det mat.. ( som inte gick att äta ) Sen lite dans innan vi drog vidare ner på gladan istället:) har nyss ätit en körv från OK, halleluja säger jag bara, mat.. finns det något bättre? :) näää! Blev inte så mkt bilder eftersom mamma hade kameran hela tiden :P


people

snygga brudar och jag (Såg nu att jag ser missbildad ut! haha, härligt att ögonbrynen vill hålla sig på plats, vilda!)

 

mer people!


lunkish

hejja HKF


sofia kom lite senare också! roligt med en vän :)

haha folk.

avslutar med en fin bild på leffe haha


Kommentarer
Postat av: Svanne

hahah papo ;o

2009-10-24 @ 12:20:18
URL: http://steksvanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0