saturday

Vad skönt det är med helg! Och att inte ha skola på 3 veckor! wonderful!
Imorse vaknade jag upp vid 10, och tog mig en härlig springtur, och sen blev det en good frukost, men mycket gott bröd! Vi fick något från ICA igårkväll då vi var där och handlade. Det var riktigt gott! Fram tills nu har jag hölle på och packa tills jag åker till Övik imorgon och bosätter mig hos mallan :))) Dom har ju dresscode "svart" på makeupstore, och var jag ska få alla mina svarta outfits ifrån, det undrar jag faktiskt! haha! Sen så ska jag försöka att göra några egna smycken av mina gamla (do-re-do, som vi har fått lära oss att det heter på skolan)! Senare idag så ska jag nog åka och gymma och jag får se om jag orkar sola också, tror inte det. Men det skulle ju som sagt behövas när man sitter här som lilla mjölken! ;p Sen ikväll så kommer brudarna hit för att se fotboll och dricka lite bärs ;) ska bli mojsigt! :) 


Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0