@sandra

Sitter hemma hos sandra nu i härnösand. Vi har ätit chips,popcorn,ostkrokar,choklad & turkisk peppar! vi har också druckit saft, loka och vatten. Vi har sett på ugly betty, desperate housewifes, christine & brothers & sisters! Vi har jätte roligt sandras katt är söt men speciell.<3
När jag kom åkte vi på statoil och köpte chips,popcorn & choklad! Saften hade hon redan, så då blev vi rik! Sandra har frysit hela kvällen och inte låtit mig värma henne med min kroppsvärme :( sadface.

Kram på er alla läsare hoppas ni gillar min nya design & hoppas min blogg underhåller eran vardag! ha en super kväll!

Kramizz


ps. Sandra är möken. i like. ds KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0