Nyvaken!

Hello, Har nyss vaknat och nu sitter jag och ser tv med mamma och pappa i tvrummet! är ganska trött faktiskt! Vaknade då klockan var 10.15! och kom då på att jag och anna skulle ut och springa och gymma kl 11 typ! så klev upp och kastade i mig frukost, efter det kom jag på, "ahh justde.. vintertid.." haha och var så vaken då så kände ingen lust att gå och lägga mig igen! jamen som sagt idag ska jag träna med anna och sedan ska jag och carro på kickboxning ikväll också! sen ska jag hinna med och plugga! så blir en himla nyttig dag =D känns gött!
cya latero babes!

Hittade dessutom den här väskan igår, funderar på att klicka hem den om jag inte hittar någon i Övik på onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0