nystart på lovvecka!

första dagen på lovet idag! det är underbart att ha dagarna helt oplanerade och hitta på lite vad man vill och ändå ha massor av tid över! :) Jag och anna hade supermysigt igår kväll och plus att hon hade bakat en sockerkaka som var mycket goood! Imorse låg vi och såg på one three hill innan vi gick ut och gick, gick nästan en och en halv mil! :o skavsår men skönt känns det! Och ikväll ska vi på styrketräningspass!:) ska bli härligt! Nu ska jag fortsätta skriva på min essä eftersom jag fick ett mail av min lärare att jag var rätt ute så bara att köra på! hehe! fryser som en jäkel så ska ta en filt nu och sätta mig en stund (blir väl 10 min om jag känner mig själv rätt) :) haha! hörs sen fkrs! :)

kramizz


Kommentarer
Postat av: Mia

Nu blev det jättesvårt att läsa din blogg :-/

2009-10-26 @ 19:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0