lurdaag

mycket uppdatering på sista tiden! :) Jag så strulig som jag är har självklart tappat bort min usbsladd till telen och finns inte en jäkel jag kan låna av! skit irriterande, har massor av bilder där juu! :( sista dagen på praktiken igår.. så tråkigt! har haft 2 super roliga veckor. och nu väntar skolish.. bluää! :( Klev upp typ halv 9 imorse och drog på gymmet och var sedan ut och gick en sväng, blev även en liten springtur!:)  Ikväll ska jag till BK och hare nirrenice! :) Blir mysigt! Sedan resten av veckan så blir det pluggplugg och åter pluuuggg! det suger! :(
aja slänger upp lite bilder då!

eller kanske inte!! eftersom mitt internet är bajs i hjärnan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0