@ linnseys!

Sitter hemma hos linn nu med henne och BK dom tittar på något program som hette "inlåst" jag tyckte inte det verkade så bra så satte mig här istället och ska platta håret snart så jag slipper göra det imorgon bitti klockan halv 6!! Eftersom vi ska åka med en buss som går från kramfors 20 i 7 på morgonen för att åka till sundsvall på någon slags nyhetsmorgon, och efter det ska dom berätta om "tv4smink" som det kallas! Så man får väl ut någonting av den tidiga morgonen hoppas jag! :) Kommer tillbaka till kramfors vid halv 1 ungefär, efter det åker jag & anna & erika (tror jag) till övik och tittar lite shopping. Sen senare på kvällen åker troligtvis jag och erika till hsand och festar lite! förfest för lördag då det är kramm! haha! cyaaaaa

kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0