hemma!

gud vilken lång skoldag det här har varit alltså! Började imorse med att jag mötte upp Erika på hemköp, så vi började med att vi åt banan på en bänk inne på hk! hehehe.. Sedan vandrade vi upp till parken för att lyssna på nån dryg föreläsning i 2 timmar!! Sedan då vi kom tillbaka till skolan hade vi bara naturkunskap, blev lite genomgång för provet nästa vecka bara! Får nog tacka Erika att jag överlevde denna dag! haha sjuk kvinna! Mjauuuwzzzzh!! :)

Ikväll bär det av till kramfors igen för att sova där eftersom vi ska iväg till sundsvall imorgonbitti 20 i 7 på morron! fy.. för tidigt för min smak! :P haha! Men innan det ska jag ut och springa och vara duktig och plugga!:)

kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0