heeey

Shit vilken dålig uppdatering jag haft i helgen! haha! men iallfall... på fredag morgon då jag skulle åka med bussen 20 i 7.. vad händer?! när vaknar jag?! jo.. 25 i 7 ? :o  Jag ringer då lille mjauzz och frågar om hon kan fråga om han kan vänta så jag kan hinna med bussen.. Men då jag äntligen står utanför och väntar så.. stannar inte bussen!! haha, så slutade med att jag fick ta bilen och åka ikapp bussen och ställa bilen i helledal! haha! menmen, då vi kom hem åkte jag och mjauzz till övik och shoppade lite, hittade inte så mkt men blev lite smått & gott! Sen  åkte vi hem och åt lite god middag, och sen fixade vi till oss lite och tog bussen till hsand där det blev lite fest!

Igår så blev det fvmatch på dagen och utgång på kramm på kvällen! Det sög så jag åkte hem ganska tidigt och tog en god pizzamacka innan jag hoppade i säng!:p Förövrigt borde idioter ibland lära sig att hålla tyst! Onödiga kommentarer är överflödiga!

Idag så har jag ingenting planerat förutom att jag ska plugga och åka på kickboxning ikväll!

kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0