fortfarande lika trött? ;o

Fortfarande lika trött = inge plugg gjort!
Idag har det inte varit så mycket folk heller.. Ganska lång tråkigt då det är ganska tomt! så vi stängde tidigare (a) hähä, sen gick jag på stan en sväng och åkte och handlade innan jag åkte hem till ida igen! åker hem till Ullånger imorgon, skönt! Men lite omysigt att inte sova med ida längre :(..
träffadebtw Erika ( mjauuwwzz ) idag, hon var i övik :oo mkt roligt :D + Lydia & mimmi? ;d Nu håller ida på och fläta mitt hår så jag slipper hålla på o kirra det imorgon! schöönte! Ska kliva upp tidigare så jag ska skjutsa ida på skolan imorgon.. känns jobbigt, men vad gör man inte för kärleken :) hähä!


- fyy vad gott det här var imorse! kirra döööddsskönt i kistan!



tack & hej leverpastei

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0