:)

kom hem från första dagen på makeupstore för ett tag sen!:) gickbättre än väntat! Tur man har den trevligaste chefen!=) Det började med att malin också började 10 på skolan idag, så det var skönt att man kunde gå samtidigt, påväg ner mötte jag Petra som var påväg till hennes praktikplats (KICKS) och stog och snacka lite, sedan då jag kom dit fick jag gå runt och kolla på produkter och lära mig lite, sen lära mig kassan och slå in klubbgåvor till klubbkvällar oså! Gjorde inte så mycket idag, var lugnt. Hoppas det blir mer folk imorgon.
 Justde! Sen fick jag stå själv i butiken också!:o haha, Men det gick faktiskt bra. Kunde faktiskt lite ;) Roligt att det kom som mest kunder just då! haha! :) Nu sitter jag själv i Malins lägenhet hon är och grattar någon kompis, och ska snart ut och springa. Och ljushuve som jag är så glömde jag reflexväst! ska väl gå bra ändå hoppas jag! Vet dock inte var jag ska springa åt ;o ? slutar väl med att jag springer vilse. Så om jag inte bloggar på ett tag så vet ni ju att jag är ute och virvlar på någonstans i Övik!  ;)


kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0