dag 5.

har nyss kollat på idol! underbart att camilla åkte ut, och rabih, mummsfillibabbah!! :* Såg på idol hos anna, kraaaamiz ;)

Gick bra idag på praktiken. Lena var in en sväng och kollade läget imorse! Sedan så gick jag och lunchade, smakade mycket bra! Sen så kom det massa varor idag, så packade upp det och kollade vad som gatt beställas osv! det har kommit in ett nytt luktljus, luktar ju helt underbaaart! Vad är mysigare än ljus i detta höstmörker? :) ingeeet! Nu ska jag nog sova. Ska upp i tid imorgon, ska gymma på morron, sen så blir det att sminka Carro,Camilla,Mamma och mig själv :P haha, så det lär ju ta ett tag, och ska ju iväg på Fotbollsgala i Kramfors, bussen går redan klockan 5! Hoppas det blir trevligt :) godnatt!

kramizz


Kommentarer
Postat av: jalla

Jag har träffade hans lillebror igår;D han jobba på sibylla i lycksele:p

2009-10-18 @ 11:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0