dag 4.

puhh.. Äntligen hemma i mitt eget rum känns skönt faktiskt! :) har nyss duschat och har faktist pluggat lite ikväll, duktigt malin!

Idag har jag inte gjort så mycket annorlunda från dom andra dagarna, samma idag, kassa, hjälpa kunder osv :) justde, har även gått runt på stan och raggat lite modeller till showen den 7:nde! Sen imorse gick jag och köpte en chailatte, muummmms va underbart! :) här kommer lite bilder från kameran iaf! :)


malin:)


gottiiitttt


En glad tjej innan praktiken! haha


Var med karin på hennes skola imorse, gullnos!!

Sminkii

Mariann lärde mig o sota ögonen oså, blev hur bra som helst!:))

kramizz

Kommentarer
Postat av: Kak

Hahahahaha ! snygg bild prupp .

2009-10-16 @ 16:00:59
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0