dag 3.

Usch vad kallt det har varit idag! Började med att jag fixade mig hos malin för sista gången! haha. Sen gick jag ner mot mus och träffade som vanligt sötpetra på vägen :) Sen idag så har det inte varit så mycket kunder, Har kollat på många rådgivningskurser. Och även en gruppkurs, då Lina även sminkade en kille, det var kul!:) Sen så lärde mariann mig att göra en riktig sotning och gjorde det på mig, blev supeeer! :) riktigt nöjd. så blir att inhandla lite produkter nu så jag kan göra det på lördag då det är fotbollsgalan i Kramfors, ska bli roligt! Nu sitter jag hos ida (my babe + hemma hos min framtida fru <3) Hr nyss ätit lite mat, köttfärs och pasta, göttemooos!! Ikväll blir det nog film och även lite plugg :((( Ska upp tidigare imorgon eftersom jag åker in på idas skola med henne på morgonen så jag iaf kommer i tid till praktiken :) lateeerr


Myys i malins lägenhet igår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0