dag 2 chapter 2

Kom hem nu från en mysig fika med petriss : )

Iallfall.. Min dag, började 10 som vanligt :) har stått i kassan idag igen, slagit in massa mer paket! Lunchat med petra, kycklingtacos på cafe paris :) mumss! Efter det så skulle vi skylta om i skyltfönster, tyckte lite synd om mariann som fick hålla på och kliva upp och ner för med hennes goo mage:* haha! var väl lite speciellt skyltfönster dom skulle ha, men det gick bra! :) Trivs sjukt bra där, så roligt! och imorgon kommer mamma och vi ska luncha, det blir nice ( hon payar.. hähähä) Väntar på att malin ska komma hit snart, hon hämtar sin bil hemma i kiörning (stavning?) :) och tittar på desperate housewifes =) ska duscha och plugga snart så jag kommer i säng i tid idag :)






hade lite roligt :)


Makeup&hår show på stat! Jag ska gå modell och då frågade jag anna om hon ville joina mig :) och det ville hon tjoho, så skippar fotbollshippan för det här, lätt ;) haha!
 förköp på makeupstore 150 kronor, inklusive välkomstdrink, tilltugg, gåvopåsar och andra överraskningar! Baren öppen hela kvällen, mingel! komkom:)


Ingen bra bild.. men fika på UH med petra :)

 

kramizz och godnatt:)


Kommentarer
Postat av: anna vågberg

hihi lätt att vi dissar fotbollen:) Jag har skrivit i min blogg om showen med. snode det av dig;) hihi

2009-10-14 @ 14:35:48
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0