back hoome!

hemma i Ullis nu! ganska skönt! men är så trött så jag vet inte vad.. som vanligt!! ;p Imorgon åker jag till Karin efter praktiken och sover där tills fredag! : ) mysipysi!
Idag har jag gjort samma som alla andra dagar haha :) plus att det kom några modeller som skulle sminkas som jag fick hjälpa till med! roligtroligt! stackars mariann(bossen) hennes laptop hade gått sönder som hon köpte FÖRRA VECKAN? haha. så hon åkte och lämnade in den, sen då hon skulle starta företags datorn hade den datorn krashat också.. haha fy! så hon fick lämna in 2 datorer idag stackarn! :) Idag kollade jag på en kofta jag hade hittat på lindex 399:- Kände att jag inte hade ekonomi till det! Då jag kom hem så låg det ett paket på bordet som var till mig! Kollade i det och vad fanns där... KOFTAN :D wihoo! mamma är bara bäst hon! :*** så ska nog ha den på mig imorgon!:) ska föra över lite pengar nu så jag kan köpa en halsduk och en väska imorgon, min håller ju på att gå sönder, eller om jag köper det på fredag!:) jag får se! hoppas jag hittar nåt fint! :p haha!




denna läppglans är underbar men kostar 400 kronor. vem köper den, inte jag iaf :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0