wonderful evening!

hello!:)
Gud vilken toppen kväll det blev igår! Började med att vi kom dit på stat i övik och dom drog igenom hur dagen skulle se ut osv! Sedan fick jag och anna fixa håret och efter det prova ut klänningar! ( Anna fick den finaste bröllopsklänningen och jag fick en mindre fin ketchup/brun klänning) haha men det är smällar man får ta!;) Sedan blev det genrep och då kändes det verkligen skit töntigt då man skulle posa då alla stod och kollade på ! Men sedan när sminket och allt var på och man kände vilken härlig publik det var så var det så sjukt roligt! Det kom som naturligt!:) Så det blev super bra! Efteråt gick alla modeller och bytte om till något svart att ha på sig för att mingla lite så alla kunde se håret/sminkningen på nära håll osv! sen åkte vi hem mot Ullånger och drog på fotbollshippan där det var fullt ös!:) Sedan åkte jag hem och åt bullar 8)))) jättte goottt faktiskt! mucho gusto! ;9

Idag vaknade jag och var svin trött och hade svin ont i huvet! men det är smällar man får ta!haha! har nyss varit ute och sprunge och ska snart ner till mormor och morfar och äta lite tårta! grattis på farsdagen alla farsor! hehe!
Sedan kommer ida hiit:D:D:D<3 Det är tooppen på snoppen det! =)

Kramizz

Jag och anna under minglet!:)


Kommentarer
Postat av: Karin

Snyggisar !

2009-11-08 @ 15:03:18
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0