sjuk lärare..

Skönt ibland då man får otippade hål och komma hem i tid för en gångs skull! :) så skönt så! Blev bara mentor tid och hälsa idag! skulle även gå in till HV 2erna och ge lite papper osv. Det kan jag ju säga att man inte gör om! jädrar vilket tjaffs för nån sån liten grejj! Vi ber om hjälp att dom kan dela ut nåt papper vad hör man " Men varför ska vi göra det här? vi tjänar inget på det? vad ska vi få göra? vad ska vi få pengar av?" Men halllååå? ni går i 2an vi går i 3an? Ni får göra precis samma jävla sak när ni går i 3an! usch vad less vi blev :P haha! Ikväll blir det att träna och packa eftersom jag åker med anna och bosätter mig i linns lägenhet i Kramfors! Det är ju 200 dagars imorgon :D tagga brudar;) börjar med käk på tre kronor, sen hem till jennie på förfeest! Sen vidare ner mot gladan där jag möter mina älsklingar ida och anna =) Så kanske blir lite bloggning imorgon om ja hinner!:) Nu ska jag börja packa sen kolla om mamma behöver någon hjälp med maten!



kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0