sablar vilken jobbig dag!

usch vilken hemsk jobbig dag det har varit idag. Började verkligen uselt! Svin trött. skolless och ingen lektion på morgonen.. Sen var Erika inte där heller, så då tänkte jag bara att då skulle ju dagen bara bli ännu mer boring än den redan var! men så dök hon upp tillslut heller :) tror det var min räddning för dagen faktiskt! hade massage pass och naturkunskapB.. det sög! :p Ikväll blir det bara en jädra massa plugg och träning! som alla mina vardagskvällar ser ut nu för tiden.. drygt! nu ska jag käke lite mat! Pöss


Kommentarer
Postat av: erika

pusspusspusspuss på dej malin<3

du är så jäkla gooo!!

2009-11-16 @ 18:12:30
URL: http://erikaajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0