nyduschad,nytränad!

har nyss kommit ut ur duschen! var välbehövligt vill jag lova! var nästan genomblöt! Ganska skönt ändå hur man kan ta ut sina problem osv på träning! När man tänker på något man blir arg av och så helt plötsligt kör man mycket hårdare och blir mycket svettigare! haha den tekniken körde jag på idag och det funkade bra;) Iaf så var jag med petra idag  då hon skulle tatuera sig, blev hur fint som helst!:) Sen då jag kom hem blev det att slänga i sig mat och sedan åka till övik på makeupstore för modell träff! fick reda på lite fakta om lördagen OSV :) Vi ska vara där kvart i ett, och visningen börjar 9 ... lååång dag!:o Men med mycket mat och spel och anna så blir det nog bra ;) Nu så kan jag inte se greys heller för jag måste plugga och slår jag på det så fastnar jag bara och blir trött och somnar! ;p Så nu ska jag plugga sen sussilussa:) '

Kramizz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0