modeshow;

Goodmorning!
Nu är allt kirrat och klart! Har varit och handlat, kirrat sallad! packat det mesta! Duschat och torkat! hehe! Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 12 så man kan fara! Klev upp liite för tidigt såklart! haha som vanligt! :p Ska faktiskt åka liite tidigare så vi hinner köpa med oss massa tidningar och sånt! :) göttemoos!
Är så jädra nervös. Inte över att jag ska gå och trilla! Utan att jag ska få nån skräck sminkning och nån ugly dress! ;o haha så typiskt att det skulle hända just mig! :p aja nu ska jag gå och se tv eller något så tiden går fort:) vi hörs imorgon mina 973289619839712101 läsare :))))))))) haha!

kramizz

bjuder på en underbar bild på min modell kompiz och myselfziz!<3

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAH FAN VAD FINA VI ÄR!!

2009-11-07 @ 11:25:34
URL: http://annavagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0