ajaj..

Mycket mysig kväll hos millispillis igår :)) hände dock en liiten incident.. hehe! Vi skulle bubbla o jag hade tränat och inte ätit nå bra och kände mig lite yr! Tänkte inte mer på det utan då jag satt i badet och camilla hade gått upp och gick runt i huset så hör hon en jävla smäll innifrån badrummet där ligger jag avtuppad har krossat glass och blöder som fan.. Helt yr hur länge som helst och ont i huvet (slog antagligen i huvet i badkaret)! Klev upp på natten och spydde och mådde skit! Så idag på skolan kände jag mig fortfarande jädra huvvevingen och yr och ont i magen.. Så slutade med att jag spydde på skolan också innan jag åkte hem.. Antagligen är det en hjärnskakning.. Så har legat i sängen som en soffpotatis hela dagen nu. har fortfarande lite ont i huvet och mår lite illa men det är bättre iaf! haha.. ganska fult men:) haha!
Nu tror jag jag ska testa och plugga lite.. Det behövs ju! pch är redan less på skolan.. unusual!! hörs sen :)

kramizz


Kommentarer
Postat av: Millis

Haha, lillgumman! Som jag sa, allt kan hända när man är med millan! :D Hoppas du mår bättre, & bättre lycka nästa gång! :D då tar vi det lugnt i badkaret;) haha!

2009-11-03 @ 16:33:25
URL: http://camillafreed.devote.se
Postat av: Karin

Stackars jänta :(

2009-11-03 @ 19:05:55
URL: http://viklundk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0