sundaggg

I fredags kom ida och daniel hit på kvällen och då hade vi lite mys med film,llussebullar,pepparkakor,godis och glögg :) Sen i lördags så vaknade jag ganska tidigt och lät ida sova kvar så drog jag ut och tränade. Sprang och gymmet blev det i 2 timmar innan jag kom hem igen och väckte ida med en svettig kropp ;) Senare vid halv 2 åkte jag ner på annikas frisering där det väntade folk på att få bli sminkad. Knäppte dock inga bilder.. måste bli bättre på det. bra att ha! sen åkte jag vidare till Camilla för att hon också skulle få sig en sminkning! Så pengar blev det på den dagen, hehe! Men tyckte lite synd om Ida som gatt sitta och kolla på hela tiden.. haha, honkunde ju fått hjälpa till om hon ville! (;  sen då vi kom hem lagade vi mat, tacoos!! gott som sjutton var det.

Sedan var det dags att bada vildmarksbad och det var super mysigt och satt där och drack och hade det gött! Då vi var nöjda där gick vi hem och fixade oss på en kvart sen kom pontus ( en kompis till ida ) och hämtade oss så åkte vi vidare till Hsand på krogen! var riktigt jäkla kul alltså, så sjut mycket folk. och så mycket folk från typ kramfors o härifrån! :) super trevligt! kom hem vid 4, åt massor, somnade som nå stockar. Sedan vaknade vi idag typ klockan 3 haha! lite för sent.. menmen! då gick vi ned på cecars och åt frukost =D och nu har jag just kommit hem från gymmet! och ska sätta mig och plugga resten av kvällen :(.. menmen..

TACK FÖR EN SUPER HELG THE WORLDS GREATEST IDA ;******

kramizz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0