oops

oooooooops vilken dålig uppdatering! hähä. Ja vadhar hänt sedan sist då? Jo jag har bytt smycke i örat så har en helstav nu!: ) vilket inte var ett smart drag eftersom det har svulle upp nu så det är huuur stort som helst! Sen igår så hade vi bröllopstjoffs på skolan!:) sminkade fixade hår fotade oså. skit kul faktsikt. sen på kvällen var det lucia pub med min ida, riktigt roligt!=D Men kom hem typ halv 6. skulle upp kl 7.. på mässa som jag har stått på hela dagen! men det har gått jätte bra! tjänat bra med pengar och allt gick åt :) wiho! Ikväll blir det pluuuggg o sooova. imorgon blire birsta o ännu mer pluggg! kramizzz






malin som jag fixade


kramiz på er goa flikker

Kommentarer
Postat av: ida

kramiz

2009-12-12 @ 17:18:34
Postat av: Cillapilllaaaaaa

Yeaaaah Kramizzar !

2009-12-14 @ 07:34:53
Postat av: Anonym

kraaaaamiz;)

2009-12-14 @ 10:16:57
URL: http://malinviberj.blogg.se/
Postat av: Jenn

MEN KRAMZZZZZ ;))))

2009-12-14 @ 11:35:23
URL: http://jenniferc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0