mangemyman!

Nyss kommit hem från 30års kalas med gott fika! har dock inte ätit något typ sedan frukost så det satt inte så bra i min mage faktiskt. haha. magnus igår var ju helt underbar! jag är kär ;) mjauuwwz! blev lite sent. kanske somnade efter 1 någongång! och det visade ju sig imorse att man blev lite trött av det! både jag och ida försov oss och hade ca 10 min att vakna och gå till skolan på, haha hatar att försova mig!:p här kommer iaf lite bilder sen igår!


Jag och ida taggade några timmar innan insläpp med glögg, peppar kakor och godis, vakterna fick också smaka! haha

Ida också ;) sexymjauw

Jag och ida överlyckliga att snart se magnus

ååhhh så snygg

:*

mjauw

puss! och tack för kvällen ida my honeyloveboo

Nu blir det bajsochkorv plugg sen ska jag sova som en gris och glömma allt skit som är just nu!:)

gniiite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0