julstädninggg

heyloo bloggis!

Igår åkte jag till Idao sov där tills idag:) hon åkte ju till malung idag.. :( blä på det! tur jag har BK hemma som får underhålla mig som är minst lika bra ;) Sedan då jag kom hem var jag ute och sprang i kylan och gick på gymmet en sväng! efter det så gick jag till Ida Unander som hade praktik på mia's så hon fixade lite meed mitt hår stylade oså! blev finfint!:) Sen nu håller jag på och julstäda och det suuger haha.. blir fan aldrig rent ju.. Senare ikväll ska jag nog bara softa och ta det lugnt. Ska iaf ner till Carro med balklänningen min så hon ska få prova den och möjligtvis köpa den!:)


Fixade och hängde upp lite kort på de bästa brudarna ovanför sängen<3:* puss på er


vill haa!!

!!!!!


Sedan åter till tatuering som jag ska beställa nu efter jul då jag får pengar.. har ju alltid tänk att ha den mellan skulderbladena.. Men så blir jag som lite kluven och tänker att ha den på sidan ( som bilder nedan ) är också jäävligt snyggt! Kan jag få lite tycke???? plzzzz!!


KRAMIZZ

Kommentarer
Postat av: BK

BK jag tycker du ska sätta tatueringe som på bilde det är äckligt jävla snyggt. + at vi är grymt sexy på bilderna ;) MJAUZIZ. HIHIIHHIHI snart myste´riet på greveholm;d

2009-12-22 @ 20:17:13
URL: http://annavagberg.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag måste fan ändra min åsikt nu ! Kör på Megan Fox style ;)

2009-12-22 @ 21:08:49
URL: http://viklundk.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe okej brudar:D jaa annna jag vet:D:D mys för hela slanten BK

2009-12-22 @ 22:12:05
Postat av: Jenn

Svar; Ha haaaaa jaaa jag kan vara din tomte malliiiss ;))

2009-12-22 @ 23:58:46
URL: http://jenniferc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0