hola amigos!

Fortfarande fundersam över tatueringen.. heelp mee!

dagen har spenderats mestadels med carro! Imorse då jag vaknade drog jag ut på en skön springtur. sen hämtade jag upp carro på tillbaka vägen också gick vi och gymmade! sen gick vi på ullas och tog en sista fika eftersom hon stängde idag! Sen efter det åkte jag hem och duschade och blev lite fresschhh.'

sedan vid 4 typ kom Mattias och anna så bjö jag dom på lite fika sen åkte vi ner på cecars och åt middag ( första gången på länge jag blev riiiktiiigt propppmätt alltså) meen gud så gott det var:) Blev en kycklingsallad med fetaost:) Sedan skildes vi åt dom åkte på bio ( wihoo lovelovelove ) och då åkte jag till carro igen och fixade hennes hår, sminkade och hon provade min balklänning som hon ska börja kolla efter en ny snart :d wiho va roligt! inte länge kvar!

Imorgon är det julaftoon! så ska joina familjen nu och ta¨på mig pyamas byxorna och tofflerna och få mig en god drink och sedan ska jag spela bingolotto, det är ju trots allt uppesittarkväll ;) hihi

KRAMIZZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0