dålig uppd.

usch vad dålig jag har bleve och skriva nu! har så mycket att göra i skolan och utöver skolan nu för tiden.. har inte tid med något känner jag! och är less på det mesta. vet inte vad det är med mig faktiskt! Imorgon är det iallfall lucia och fika på skolan och efter det så ska vi sminka och fixa hela dagen. bröllopstema sen knäppa kort i studio. kan nog bli roligt sen blir det att skynda hem! baka, sen fixa sig dra ner på lucia puben. vakna tidigt på lördag åka på skit mässan som kommer suga eftersom vi inte är klar med någonting alls och har ingenting planerat.. BLÄ. sen birsta på söndag. och plus att jag måste plugga ikväll och resten  av helgen då jag får tid.. bläbläbläbläbläblbä kramiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0